úterý 25. října 2016

Vánoční přípravy

Zkušenosti let minulých mě poučily, že na vánoční čas je potřeba se připravit s předstihem. U mě v dílně určitě. Do vánoc jsou dva měsíce a to je čas nejvyšší.



 
 
Minulý týden jsem naskladnila adventní kalendáře a prodaly se za dvě hodiny. Z toho mám velikou radost:). Tento týden přidávám srdíčka ve vánoční červené. Vážně totiž koketuji s myšlenkou, že po dvou letech s černobílým stromečkem, pustíme k nám domů zase tradiční červenou. Změna je život a vánoční dekorování si užíváme. Na rozdíl od jiných svátků, ty vánoční trvají sympaticky dlouho. Měsíc to máme doma pěkně vánočně načančaný :).
 
 





 
 
I když mám ráda moderní věci, jednoduchost, černou, bílou a šedou, tak si nemůžu pomoct. K vánocům prostě patří všechny ty oříšky, jablíčka, červená srdíčka, světýlka, perníčky a čepice s bambulí.
 
 

2 komentáře: