pondělí 21. listopadu 2016

Adventní věnec

Už poslední listopadovou neděli nás čeká první adventní víkend. Trochu mě ten fofr zaskočil. No, takže nejvyšší čas zapřemýšlet nad tím, jak bude vypadat ten letošní adventní věnec! Samozřejmě musí být home-made :). Minulý rok ten náš dopadl takto:



 
 
Letošní věnec bude trochu jinak koncipovaný. Už pomalu shromažďuji vhodný materiál :). Ale bude to překvápko a uvidíte ho až o víkendu. Našla jsem pro Vás pár inspirativních fotek adventních dekorací na Pinterestu, které se mi moc líbí:
 
 






 
 
Super nápad je ta plechová krabice od sušenek, zavařovačky i staré síto na mouku. Kreativitě se meze nekladou. U mě bude vždycky vítězit minimalismus. A jaký bude ten Váš?  Už máte někdo hotový?
 
 

2 komentáře:

  1. Hani, já ještě nee .... ten tvůj "loňský" je nádherný, asi se budu inspirovat :o)tím jmelím,ještě jsem ho nikdy ve věncích nepoužila a musím se přiznat, že se mi v něm moc líbí .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Marki moc děkuji. Hezky to věnec osvěží. Ale chce to co nejčerstvější ! Krásný advent přeji :)))

    OdpovědětVymazat