pondělí 19. prosince 2016

Stromeček a DIY baňky s tabulovkou


V neděli jsme nazdobili stromeček. Letos jsem dostala chuť na trošku červené, ale pořád s duchem severu a minimalismu.



 
Na stromečku nám visí červená kostičkovaná srdíčka a bílé hvězdičky z mojí dílny. Perníčky s oříšky, co jsme upekli. A skládané papírové ozdoby, které mi vyrobila sestra Olivky z blogu "Mode De Boulangerie". Jsou dokonalé.
 
 

 
 
Ale ještě něco málo to chtělo a dostala jsem nápad natřít staré baňky tabulovou barvou. Bohužel jsem měla jen malé. S velkými baňkami by to bylo dokonalejší.
 
 


 
 
Z baněk jsem sundala koncovky a opatrně je natřela barvou. Při sušení jsem si pomohla fénem. Po zaschnutí jsem koncovky nasunula zpátky a baňky jsme s dětma popsaly křídou.
 
 




 

V obchodě jsem koupila jen světelný řetěz. Vloni jsem ho nechtěla, ale večer byl stromeček trochu smutný, když nezářil :).


 
 

5 komentářů:

  1. Máte to rozkošné. Jak dlouho už máte stromek? Neopadá moc brzy? A koukám, že máte nahoře vaší hvězdu látkovou, žejo? To je dobrý nápad. Letos budeme mít maličký stromeček a naše hvězda by na něj byla velká.
    Ty baňky jsou super, letos už mám nachystané ozdoby, ale ukládám :)
    Hezké svátky, Míša.

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo děkuji. Je to jedlička, tak vydrží o trošku déle než smrček. A stromeček odzdobujeme hned začátkem ledna. Takže ho máme asi 14 dní. Krásné vánoce. Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat