úterý 28. února 2017

Ptáčci

Doma jaro vábím setím semínek a v dílně tvorbou velikočních dekorací. Venku se velmi příjemně otepluje (jako 15 stupňů v únoru dost dobrý). Mojí mamince už na záhonku začínají vykukovat krokusy, sněženky a dokonce i tulipány. Za 21 dní tu máme první jarní den, ale já ho mám už 1. března. Zítra. I když musím říct, že letošní zima byla prostě vizuální žrádýlko. Fakt se mi strašně líbila a užila jsem si ji. Takže pápá zimo a welcome jaro.






V lese to cvrliká ostošest, aby to za chvilku ztichlo, až se bude sedět na vajíčkách. Já jsem se o víkendu činila a vyrobila pro Vás skoro sto kusů jarních ptáčků převážně ve veselých barvičkách. Pár jich je v sadách za výhodnější cenu. Většina pak po kuse, k libovolnému kombinování.











A ještě mnohem víc jich najdete na: KLIK na FLER Užívejte čerstvého vzduchu, jarních kytiček a ptačího cvrlikání...


Žádné komentáře:

Okomentovat