čtvrtek 23. března 2017

Sleduj černého králíčka ...



Dostala jsem velmi starou skříňku a v ní dlátka a rydla. To byla výzva. Chopila jsem se rydla a narodilo se moje první autorské razítko. Inspirací mi byl králíček z Alenky. Toho já moc ráda :).



 
Králíčky jsem natiskla na velikonoční vajíčka v jemných pastelových barvičkách a taky na praporkovou girlandu doladěnou do pískových tónů.
 


 
 
Vše je velmi pečlivě ušito a vypracováno.  To musí být. Vajíčkům to bude v jarním interiéru slušet. Třeba na kočičkách.
 



 
 
P.S.: Jo a dnes mám narozeniny. Už je to dlouho, co jsem přišla na svět. To už se raději ani neříká jak :D
 

2 komentáře:

  1. Čtu to o den později, ale přání se neztratí :) Všechno nejlepší k narozeninám a hodně úspěchu na poli šitých věcí (a pak samozřejmě i jinde, tam kde se to bude aktuálně hodit).
    Králíčci jsou skvělý! Obzvlášť ta girlanda, ta je skvostná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristy moc děkuju. Doufám, že se budou kralíčci nejen líbit, ale hlavně prodávat. Like mi dílnu nezaplatí :DDD Hezký den a děkuji i za přání :).

      Vymazat