sobota 17. června 2017

Vernisáž 2017

Moje malá velká chodí malovat do ateliéru Studánka. Chodí tam už od školky. Tenkrát, díky dysfázii, mluvila velice špatně. Skoro nikdo jí nerozuměl a tak co nám nemohla sdělit, to namalovala. Milena, která ateliér založila a vede, mi tenkrát řekla, že "kdo málo mluví, ten hodně tvoří". A já věděla, že jí tam bude dobře. Teď už jí to mele docela slušně (někdy až moc), ale u malování naštěstí zůstala. Každý školní rok uzavírá tvorbu všech studentů vernisáž v líšeňském zámečku. Od těch nejmenších, až po dospěláky. Rodiče přinesou něco na zub, náš děda dodá víno a pak se všichni kocháme obrazy vystavenými všude kolem. Letos mi teda Hanička vyrazila dech. Ta paní je totiž naprosto úžasná!



















3 komentáře:

  1. Dokonalé dílo! Ten výraz... nádhera! Krásné kreativní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pri pohledu na ten obraz mi spadla celist.. je uzasny!!! Hanicka je opravdu moc sikovna, at ji to stale tak bavi a tak hezky jde:)) moc vas obe zdravim. Nina

    OdpovědětVymazat