sobota 2. září 2017


Chillibraní & Apetit piknik 2017 Brno




Chillibraní je naše oblíbená rodinná akce. Koná se v areálu koupaliště Riviéra v Brně. A je to tam vždycky super. Taťka miluje pálivý a snaží se to přenést na děti. Daří se mu to zatím částečně. Letos se Chillibraní navíc spojilo s Apetit piknikem, což znamenalo ještě víc dobrot a to se našim mlsným dětem moc líbilo. Vychovala jsem z nich malé gurmány a teď nevím, jestli jsem jako udělala úplně dobře, když si pak dítě stoupne u stánku s francouzskými klobáskami a hučí, že bez té kančí 110,- /kus domů nejde :D. A o sladkém ani nemluvím. Makronky, cupcake, pralinky. No co Vám mám povídat. Já jsem dnes konečně ochutnala trhané vepřové od Bucheck Brno. S řádnou chilli majonézou a hranolkami na sádle nemělo absolutně chybu (Pápá dieto!). Radek si dal smažené plněné papričky. Loni prý byli přísnější. Děti hambáč od Escobar Brno a šalvějovou klobásku s koriandrem a modrým sýrem. Sladká tečka byla od Království makronek. Taky Nebeské dortíčky byly opravdu nebeské a Cupcakekárna taky nezklamala. Samozřejmě nakoupeno něco i do tašky domů. Pěknej průvan v peněžence a teď už jen odfukujeme :). Jediné zklamání byla neúčast malých pivovarů, který loni byly super. Letos jen Krušovice. Holt peníze hýbou světem a taky foodfestivaly. Snad se příště polepší.

























Žádné komentáře:

Okomentovat