středa 13. září 2017


Jsem marod


Po krásných dvou letech bez respiračních chorob, to se mnou v pondělí seklo. Líp to načasovat nešlo. Před Hrnčířským jarmarkem. Léčila jsem se bylinkami. A bylo by to fakt super, nebýt dokonalé migrény, která se rozhodla doprovodit mě. Na tento mix už jsou čajínky krátké a já si musela vzít PRÁŠEK! Fuj. Nemám je ráda. Poučení pro příště: "Když na tebe něco leze, tak se na běhání vyprdni. Poslouchej svoje tělo. Ono ví."





Naordinovala jsem si bezový květ a hlavně řepík. Ten má sílu. Taková drobná kytička. Kdo by to do ní řekl. Když si odmyslím tu migrénu (což momentálně jde opravdu těžko), tak jsou výsledky vlastní bylinkové kůry velmi uspokojivé.






Děti jsou naštěstí tento týden na školním výjezdu a muž se o mě vzorně stará. Choroby a pacienti na mě vyskakují z FB i IG. Evidentně mají bacily nějaký zářijový soustředění nebo co :D.





Jestli jste ještě zdraví, dejte si stopečku bezinkového likéru, ať posílíte imunitu. Já se jdu zase zahrabat do pruhovaných peřin. Zítra už musím bezpodmínečně fungovat na 100%. Držte mi palce.



3 komentáře:

  1. Jee Hani, at jste brzo fit. Bohuzel holcicky po dlouhe letni pauze, tydnu ve skolce doma. Neco na ne leze. Toto je nocni mura. Drzte se. Sikvia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi přeji holčičkám co nejrychlejší uzdravení <3. Mě je dnes už líp. Moc Vám děkuji. Za milá slova, za sledování, za nákupy <3.

      Vymazat
  2. Spoustu sil! At jste brzo fit, stopecku likeru (i dve) na vase zdravi:) Krasne dny z kralovskych ostrovu;)

    OdpovědětVymazat