neděle 1. října 2017

První workshop SEW4HOME

Je to za mnou. Můj první workshop proběhl včera odpoledne. A bylo to úžasný. Iva, Hanka, Jana a Kristýna jsou totiž účastnice snů. Všechny tak strašně šikovné a milé. Pro mě to odpoledne byl nejkrásnější dar.




V dílně byl s námi Simon, který dostal domácí vlastnoručně vyráběné sušenky od Kristýny (má doma taky RR) a já jsem dostala od Jany a Kristýny taky dárek. Knížku a dřevěné udělátka do kuchyně. Normálně mě takhle rozmazlují. Chápete? :).





Dámy se pustili s velkou chutí do práce. Stříhalo se, špendlilo, skládalo, sešívalo a žehlilo. Byla jsem vážně překvapená, jak skvěle jim to šlo od ruky.












Když bylo sešito a prošito, přišel na řadu zlatý hřeb, lemování. Ale i s tím jsme se popraly perfektně. A to už je složitější záležitost.





A tady jsou hotové luxusní patchworkové polštáře. Vyrobené účastnicemi workshopu pod mým vedením. No uznejte, že jsou to ženy opravdu nejšikovnější.







Jednou z účastnic workshopu byla Jana z blogu "Lady Tattooch". A napsala o události krásný článek . Jsem úplně dojatá a hrozně šťastná. Věnuji se šití "naostro" už deset let a věřte, že jsou chvíle, kdy se nedaří a mám chuť to zabalit. Toto je odměna za tu cestu a dává mi to sílu a chuť jít dál. Děkuju Jani.




Když se to celé tak krásně povedlo, nemůžu nepokračovat. Začátkem listopadu se můžete těšit na nový workshop s vánoční tématikou.


Krásný nedělní večer.

Hanka

8 komentářů:

  1. Jako vím, že už jsem s těmi superlativy asi trapná, ale bylo to jako vážně skvělé!!! A dělání domečků pro růžky bylo opravdu výživné :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Vytvory nadherne a zacitek, podle radku Lady Tattooch, to musel byt bozsky:) Krasne dny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to zážitek. Opravdu naplněné odpoledne <3 Děkuju Evi

      Vymazat
  3. Miluju všechny,co dělají svoji práci s láskou, srdcem, poctivě a ještě dokáží svoje nadšení předávat dál. Dáváte nám naději, že "svět je ještě v pořádku". Moc Vám fandím. Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to je tak krásný. Ano svět je v pořádku. Jen je potřeba to vidět. Mějte krásný den a děkuji moc !

      Vymazat